دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم)

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-تعاریف-و-مفاهیم-هوش-رقابتی-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم) در 25 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه
هوشمندی رقابتی فرآیند نمایش و شفاف سازی محیط رقابتی است . هوشمندی رقابتی فرآیندی است برای گردآوری داده و اطلاعات محیط رقابتی و فعالیتهای رقبا و تبدیل آن به هوشمندی هدفمند ، به هنگام راهبردی که بتواند به تصمیم گیری غیر ساخت یافته و راهبردی مدیران یاری رساند . در این فرآیند برای جمع آوری اطلاعات از ابزارها و روشهای قانونی واخلاقی استفاده می شود، پایش و پیمایش محیط رقابتی با هدف اخذ تصمیمات راهبردی انجام می شود هوشمندی رقابتی مدیران ارشد سازمانها را قادر می سازد که تصمیمات خود را بر اساس آگاهی از اطلاعات تحلیل شده و به موقع اتخاذ کنند تصمیم گیری راهبردی هوشمندانه ، افزایش رقابت پذیری شرکت را دارد. (رضائیان، 1389، 43)

اهداف سیستم هوشمندی رقابتی
سه ماموریت اصلی برنامه هوشمندی رقابتی عبارتند از :
1) درک کلی از یک صنعت و شرکتهای رقیب
2) شناسایی زمینه هایی که آسیب پذیر هستند و ارزیابی اثرهای اقدامهای استراتژیک بر شرکتهای رقیب
3) شناسایی حرکتهای بالقوه که امکان دارد یک شرکت رقیب به عمل آورد و موجب به خطر
افتادن موضع یا پایگاه یک شرکت در بازار خاصی می شود (دیوید فرد آر، 1379)

اخلاق هوش رقابتی
جاسوسی اقتصادی یک سوال و ابهام اخلاقی را در هوشمندی رقابتی به وجود آورده و این موضوع ، خود یک ناکامی برای آن بوده و گاهی هم باعث غفلت از هوشمندی رقابتی می شود . ( این موضوع نباید اهمیت و اثر هوشمندی رقابتی بر موفقیت در تجارت را زیر سوال ببرد ) . مهم اینکه اصول انجمن حرفه ای هوشمند رقابتی در یک چارچوب اخلاقی سفت و سخت استخراج شده اند . قوانین اخلاقی جامعه اصرار بر این دارد که اعضا همه قوانین را قبول داشته و به هنگام در خواست اطلاعات هویتشان را نادیده نگیرند و به درخواستهای محرمانه احترام بگذارند و پاسخ دهند. پیشرفت و توسعه هوشمندی رقابتی با نظم دقیق و رعایت قوانین اخلاقی با آموزش و تمرین در سطح حرفه ای ، یکی از اهداف والای انجمن حرفه ای هوشمندی رقابتی است . بر اساس راهنمایی هوشمندی رقابتی حرفه ای، تقریباً تمام اطلاعات مورد نیاز به وسیله آزمایش و منابع عمومی اطلاعات مصاحبه رودررو و استفاده از سایر روشهای استاندارد ، شبیه آنچه که روزنامه نگاران و محققان انجام می دهند ، جمع آوری می شود . سپس با استفاده از ابزارهای گوناگون کمبودهای اطلاعاتی تکمیل می شود . (اشتفان مایلر، 1383)

قسمتهایی از پیشینه پژوهش:
قاسمي در سال 1388 تحقيقي را تحت عنوان ارزيابي تأثير هوشمندي رقابتي با پشتوانه اطلاعاتي بر سازمان هاي تجاري كوچك و متوسط درحال تغيير، انجام داده است. متغير هوشمندي رقابتي در شش حوزه شامل شناسايي رقباي كنوني صنعت ، ادغام با رقباي همان صنعت يا رقباي صنعت جديد، ارضاي نيازها و خواسته هاي مشتريان كنوني، درك نيازها و خواسته هاي مشتريان جديد، برقراري ارتباط با شركاي تجاري، توسعه محصول (خدمت) تعريف شده است . نتايج تحقيق نشان مي دهد هوش رقابتي با اثربخشي سازمان تجاري درحال تغيير رابطه مستقيم دارد و پشتيباني سيستم هاي اطلاعاتي رقابتي با اثربخشي سازمان تجاري درحال تغيير رابطه مستقيم دارد . تعديل اثربخش سيستم هاي اطلاعاتي با اثربخشي سازمان تجاري درحال تغيير رابطه مستقيم دارد.


توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی پیشینه تحقیق خواص پنجگانه هوشمندی رقابتی مبانی نظری حوزه هوش رقابتی پیشینه پژوهش اهداف سیستم هوشمندی رقابتی مقاله تکنیک ها هوش رقابتی پیشینه پژوهش اخلاق هوش رقابتی مبانی نظری هوشمند

مطالب مرتبط

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم)


چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی نظریه های سبکهای دلبستگی (فصل 2)

طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس کارگاه تولید حوله (با ظرفیت 120 تن در سال)

طرح توجیهی احداث یک مزرعه پرورش ماهی کپور

پاورپوینت بررسی استراتژی های رقابتی مايكل پورتر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاریخچه هوش هیجانی و تعریف هوش هیجانی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزهکاری و جرم شناسی (فصل دوم)

مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری و نظریات مربوط به آن (فصل دوم)

بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در بانکها

مطالعات و رساله معماري طراحی استخر سرپوشیده

تحقیق بررسی ارزیابی المان های ورودی شهر به عنوان یک فضای اجتماعی از بعد بحران هویت و فرهنگ